Mitt 2012

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte äntligen på Monday Bar-kryssning!! Flyttat två gånger på ett år... Åkte till Ullared på möhippa. Köpte bh på Twilfit. Jag startade även en beautyblogg i januari, som jag dessvärre inte riktigt känt att jag haft tid med det senaste..

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag gjorde inga nyårslöften, däremot gjorde jag en lista med mål som jag ville uppnå 2012. Av de målen fick jag ett porträttobjektiv av Henke, jag beautybloggade en hel del och även om jag inte köpt nagellack från USA så hittade jag billiga lack i Riga när vi åkte på kryssning dit.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, och jag har flera vänner som väntar barn just nu.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Även i år blev det ett besök till Amsterdam! =P

Är det något du saknar år 2012 som du vill ha år 2013?
Solsemester med älsklingen. Resa till Sälen hade också varit uppskattat!

Vilket datum från år 2012 kommer du alltid att minnas?
31a maj, då Sverige vann ESC! Tack till Loreen med "Euphoria"!
23e juli, då en kille satt upp lappar över hela Kålgården för att hitta mig...

Vad var din största framgång 2012?
Är väldigt glad för att jag gick gelékursen på min nagelutbildning. Kunde dock inte fullfölja och få mitt diplom för att skadan i axeln ballade ur totalt...

Största misstaget?
Blev lite rabalder i somras som jag önskar att jag tagit tag i mer än jag gjorde.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Fortfarande min axel som krånglar. Men den är mycket bättre nu, förutom den perioden när jag gjorde gelénaglar. Då ballade den ur totalt och jag var nästan tillbaka där jag först började..

Bästa köpet?
Oj, jag har köpt massa grymma saker i år! Min dyra fina klänning från Noa Noa, plåtburken till Duchess kattmat (som jag letat i år och dar efter...), mina två älsklingar från HM.. HERMAN! Min älskade Herman! Min Samsung Galaxy S3. Och självklart min nya rock!!

Vad spenderade du mest pengar på?
Nya mobilen, Herman och Amsterdam skulle jag nog säga..

Gjorde någonting dig riktigt glad?
När vi vann ESC. När vi sålde lägenheten för 2,5 miljoner kr.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2012?
LÄTT!! Psy - Gangnam Style!

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har nog känt mig rätt glad i år. Var en del strul i somras som gjorde mig fly förbannad, men i övrigt har det varit ett bra år!

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat? 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Inget jag kan komma på...

Hur tillbringade du julen?
Jag, Henke och Donna åkte till styrasyster och hennes familj och firade där med farmor, mamma och ena brorsan. Juldagen åkte vi tillsammans med lillasyster och hennes pojkvän till andra brorsan och hans familj.

Blev du kär i år?
Har ju Henke.. =)

Hur många one night stands?
Inga, har ju min Henke.

Favoritprogram på TV?
Har inte vart mycket tv-tittande i år. Men serier på datorn har varit Once upon a time, How I met your mother, The big bang theory, Supernatural och nu senast i vintras fann jag även Arrow.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja, egentligen inte. Finns ju vissa man finner mer irriterande än andra..

Något du önskade dig och fick?
Min Armani Code-parfym!! Och presentkort på Twilfit =)

Vad gjorde du på din födelsedag 2012?
Jag spenderade hela dagen på jobbet. Min chef köpte ett wienerbröd med choklad till mig <3 När jag kom hem sent på kvällen tog jag ett bad och tittade på serier och mös i min ensamhet. Nåt sånt skrev jag i alla fall i bloggen =)

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Solsemester med Henke. Om inte axeln pajat, så jag kunnat slutföra min nagelterapeut-utbildning och jobba med naglar.

Hur skulle du beskriva din stil år 2012?
Det har nog varit mycket blandad. Jeans och klänning. Mycket skjortor. Mycket färg och mönster. 

Vad fick dig att må bra?
All positiv feedback kring mina nagelkreationer under utbildningen till nagelterapeut. Haft ett bra socialliv med många händelser och event tillsammans med mina underbara vänner. Något så töntigt som mitt sjukt fina kök med svartbetsade ekluckor (kääärlek)..

De bästa nya människorna du träffade?
Träffade många underbara personligheter på Monday Bar-kryssningen!

Här hittar du Mitt 2007Mitt 2008Mitt 2009Mitt 2010 och Mitt 2011!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0