Nu flyttar bloggen!

Jag har länge velat fram och tillbaka om hur jag ska göra med mina bloggar. Från början bloggade jag bara härifrån. Sen tog sminket nästan över, så jag startade en separat beautyblogg och lät denna handla om min privata vardag. Men det var andra tider. Då hade jag mycket fritid. Nu jobbar jag mycket och båda bloggarna blir lidande. Så efter mycket om och men har jag beslutat att åter sammanföra bloggarna, och efter noga övervägande så valde jag att fortsätta enbart på min beautyblogg, som numera kommer då inte enbart kommer handla om skönhet, utan om hela mitt liv. Precis som denna var förr. Jag kommer låta denna bloggen vara kvar, för innehållets skull. Men från och med nu kommer jag enbart att blogga på paivy.se. Följ med dit! Klicka på bilden för att komma till min aktuella blogg. 

 
Kommentarer
Nora Bååth

Tror att det kan vara ett bra val
Kram

2015-04-20 @ 17:47:27       Blogg: http://norasfoto.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0