Päls i näsan...

Jag är fortfarande inte helt frisk. Men trots det så har jag börjat jobba igen. Orka ligga hemma liksom... Det går hyffsat bra att jobba, är rätt död efter en hel dag. Men känner mig ändå lite bättre för var dag som går. Efter jobbet tar jag ut Donna på en snabb runda. Sen byter jag om till myskläder och däckar i soffan. Och då kommer gärna Duchess och lägger sig på mig. Som bilen visar: Först lägger hon sig som hon brukar med svansen upp i ansiktet på mig. Lagom trevligt. Så knuffar jag undan henne, och då kommer hon tillbaka, men lägger sig med sitt söta lilla ansikte mot mitt. Donna är tvärtom. Minsta hostning eller snörvlande så drar hon. Ingen sympati från henne inte.

Kommentarer
mamma

Hoppas att du blir ännu bättre snart. Blir nog lite avundsjuk när jag ser kissemissen, men det är bara roligt. En riktigt härlig midsommar önskas ni båda (4)
av mamma och pappa

2013-06-20 @ 19:05:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0