Trångt i sängen

Av någon anledning så är tydligen det bästa att sova på/jämte matte. Donna sover ofta antingen i min famn eller mellan mina ben. Oftast vaknar jag av att jag inte kan röra på benen, då har Donna lagt sig tillrätta där och kilat fast täcket. Duchess, som ibland kan lägga sig på mig har nu gjort detta till en daglig vana. Varje morgon, runt kl4-5 på mornarna tror jag, så lägger hon sig tillrätta på mitt bröst. Oftast med rumpan mot mitt ansikte. En gång med sitt ansikte så nära mitt ansikte att jag höll på att få en hjärtattack när jag vaknade och hade en katt ända upp i ansiktet... Oftast fördelar hon sin vikt väl när hon lägger sig tillrätta, men ibland känner man av trycket av fyra små tassar som trycker mot bröstet. Hon väger förvisso bara tre kilo, men det känns vill jag lova! Detta är en vanlig syn tiiidigt på morgonkvisten numera:
Donna ligger som vanligt mellan mina ben och Duchess på magen.
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0