Vems säng?

Såhär ser det ofta ut hemma hos oss. Som ni kanske förstår så har jag slutat att bädda sängen. Donna tycker inte att jag bäddar bra, så hon bäddar iordning själv. Och ofta när man ska lägga sig på kvällarna så möts man av detta. Av någon anledning så är det alltid min sida hon ska ligga på dessutom. Oftast slutar det med att jag ligger precis i kanten och nästan trillar ur sängen, medan hon ligger tätt bakom mig och trycker sig så nära mig hon kan och dessutom tar nästan hela min kudde. Men hon är så mysig, hur kan jag säga nej? =) Och är hon riktigt jobbig så är det bara att knuffa 20 kg hund ner till fotändan. Duchess har fått ett ryck också; de senaste nätterna har jag vaknat av att hon antingen lägger sig tillrätta på mitt bröst eller sover gott på min kudde intryckt mellan mitt huvud och väggen. Söta lilla fialotta <3
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0