Våren är på intågande!

Äntligen börjar vi lämna vinterrusket! I helgen hade vi sjukt fint väder, och jag tror minsann att hela Jönköping var ute och njöt av solen. Våra små djur älskar att ligga på balkongen. Då den varken är inglasad eller innätad, så får Duchess bara vara där när vi kan hålla koll på henne =) Donna Lägger sig antingen i stolen eller på golvet om det blir för varmt. 

Det är så skönt att vi bor som vi bor också. Nära till grönområden och 10 minuter med buss in till city. Donna brukar vi släppa i skogsområderna så hon får springa av sig lite energi. Hon är så duktig och följer efter en. Ibland nosar hon iväg åt ett annat håll, men det räcker med att ropa eller vissla så kommer hon flygandes. Men man får hålla ett öga öppet, jag har redan sett 3 (!!) rådjur på två veckor. Och ingen av gångerna hade jag varken mobil eller kamera med mig! Suck!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0