Kreta, here we come!

Nu är äntligen sommarens resa bokad! Först hade vi tänkt att åka till Spanien där Henkes familj, eller hans bror numera, har en lägenhet. Lägenheten har hans föräldrar haft sen 70-talet, och hans bror har nu köpt den. Så först tänkte vi bo där, men brodern med flickvän kommer vara där. Så då tänkte vi bo i Henkes kompis familjs hus, men kompisen skulle nog inte dit. Även om det hade varit roligt att umgås med Henkes bror med flickvän (som bor i Monaco, så vi ses sällan) så kände vi att om vi ändå ska betala för hotell kan vi lika gärna uppleva något nytt, och så blev det! =)
 
Valet föll slutligen mellan Kroatien och Grekland. Grekland med alla dess öar lockade mest, och efter myyycket om och men blev det till slut Kreta. Tänkte boka flyg med Ryan Air, men väntade för länge och priserna dubblades... Tänkte då att nu var det kört, men efter att jag fick ett ryck mitt i natten så hittade jag flera resor med Fritidsresor, komplett med flyg och hotell. Vår budget var 10 000 kr för flyg och hotell, och detta lyckades jag hitta hos Fritidsresor! Blev sååå glad! Visade Henke de tre olika alternativen jag tyckte var bäst, och efter lite diskussion valde vi att lyxa till det med det fyrstjärniga Couples-hotellet Thalassa Beach Resort precis vid stranden! =) Ska bli så otroligt skönt! Och stället ser ju helt fantastiskt ut! Bilderna är lånade från fritidsresor.se.

 
Kommentarer
mamma

Grattis! Det är ni väl värda. När går planet och varifrån åker ni? När kommer våran Älskling?

2013-06-28 @ 09:30:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0