Mitt 2011

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte till en annan stad för en jobbintervju.

Höll du några av dina nyårslöften?
Tror inte att jag gav några nyårslöften. Man håller dom ju aldrig ändå.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Det har vart en riktigt babyboom på mitt förra jobb.. ;)

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Holland. Eller förlåt, Nederländerna är ju den korrekta benämningen.. ;) Besökte Amsterdam med en vän, och vi lyckades pricka in helgen då det var Gay Pride-festivalen! Underbart roligt!

Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012?
Träning får jag nog säga här...

Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
5e september. Då började jag jobba på Synsam.

Vad var din största framgång 2011?
Att jag fick jobb. Inom detaljhandeln dessutom! Me like!

Största misstaget?
Att lämna in min trasiga systemkamera... Bara krångel...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Det är ju axeln som krånglar fortfarande. Men det är mycket bättre nu.

Bästa köpet?
Min klänning från Vila. Blev snabbt ny favorit!

Vad spenderade du mest pengar på?
Resan till Amsterdam. Men så värst dyr blev den ändå inte.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Att få ett jobb inom detaljhandeln =)

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Kan inte komma på någon specifik just nu...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har kanske inte vart mitt lyckligaste år. Arbetslöshet, massa krångel med nya lägenheten, bussanslutningar till jobbet...

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat axeln. 

Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat?

Hur tillbringade du julen?
Jag, Henke och djuren firade med storasyster och hennes familj. Juldagen besökte vi min bror och annandag jul åkte vi till Henkes mormor och morbror. Mycket rännande i år.

Blev du kär i år?
Förutom Henke kärade jag ner mig i några kattungar.

Hur många one night stands?
Inga, har ju min Henke.

Favoritprogram på TV?
Desperata Hemmafruarna och Criminal Minds.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Finns ju vissa som man inte tolerar lika mycket längre...

Något du önskade dig och fick?
Njae, har inte direkt fått någonting i år...

Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Var mitt uppe i flytten till hyreslägenheten på Torpa. men snart flyttar vi igen!


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Utlandssemester.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Mycket klänningar och högklackat.

Vad fick dig att må bra?
Henke och djuren <3

De bästa nya människorna du träffade?
Mina nya kollegor.

Alltid kul att läsa svaren för tidigare år. Här hittar du Mitt 2007Mitt 2008Mitt 2009 och Mitt 2010!

Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

Roligt att läsa! :D



- JAA J'adore luktar också underbart! :D Gillar egentligen den mer jag med. ;) Har båda just nu, hihi.

2011-12-31 @ 01:19:09       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0