Mitt 2007

Åkte ju på att jobba idag ändå... 12-16.30. Terese sa igår att Sandra skulle jobba, så jag behövde inte hoppa in. Men idag ringde hon, då var Shilan sjuk... *suck* Så allt jag skulle gjort idag har jag fått skjuta upp till imorgon... Usch. Stress!
Aja, vad har hänt 2007? =)


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Firade inte jul med min familj.

Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte ens vad jag hade för nyårslöften...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, det tror jag inte.

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Inga... *sur*

Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
Utlandssemester! Träning. Varm sommar! Vinter med snö.

Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
29e oktober. Inte längre arbetslös. Annars vet jag inte...

Vad var din största framgång 2007?
Att jag fick jobb.

Största misstaget?
Vet inte?

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Nja, har väl vart förkyld, räknas det? =)

Bästa köpet?
Utemöblerna på balkongen! *myyyys* Träserien i vardagsrummet. Min guldring!

Vad spenderade du mest pengar på?
Henkes julklapp. Min dator. Möbler...

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina julklappar från Henke. Att jag fick jobb.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?
Ingen speciell tror jag...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Har nog varit mycket gladare.

Vad önskar du att du gjort mer?
Börjat träna, som jag tjatat om i flera månader... Ätit vettigare...

Vad önskar du att du gjort mindre?
Degat i soffan...

Hur tillbringade du julen?
Jobbade till halv tre, sen firade jag jul med Henkes familj.

Blev du kär i år?
Jag är ju redan kär... =)

Hur många one night stands?
Inga, har ju min Henke.

Favoritprogram på TV?
Desperata Hemmafruarna, CSI, Criminal Minds m.fl.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nja, finns väl någon jag börjar irritera mig på mer än vanligt... Men ingen jag hatar.

Något du önskade dig och fick?
Guldsmycke, Singstar, en Disney-film till min samling.

Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Oj, det är ju nästan ett helt år sen... *tänka* Hade fest hemma med tjejkompisarna, sen dök det nog upp massa annat folk, ut till krogen...


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Om jag fått åka utomlands... Om jag fått jobbet på Twilfit.

Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Enkelt, men elegant... ;)

Vad fick dig att må bra?
Henke och Donna. Många vänner som värmt mitt hjärta i år.

De bästa nya människorna du träffade?
FINDUSS! =) *loooove*
Peter och Sofie. Diggar Sofie! =)


image95

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0