Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkt hundsläde och sett Arvingarna live, två gånger!

Höll du några av dina nyårslöften?
Minns inte mina nyårslöften...

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Anna blev mamma till lilla Oskar =) Och min chef Jenny fick också en Oscar =)

Dog någon som stod dig nära?
Nej.

Vilka länder besökte du?
Inga... =( Blev Sälen i våras.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Utlandssemester! Träning. 

Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
5e april. Då fick vi hem vår kisse!

Vad var din största framgång 2010?
Har nog inte haft några större framgångar i år.

Största misstaget?
Att jag inte gick till doktorn direkt när axeln pajjade...

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Haha, när är jag inte skadad eller sjuk?? Haft en skadad axel hela året...

Bästa köpet?
Kissen och nya lägenheten!

Vad spenderade du mest pengar på?
Samma som föregående.. Katt, lägenhet, ny laptop.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Kissen igen... =) Och nya lägenheten.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
Kan inte komma på någon specifik just nu...

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Pga axeln har det nog vart lite för mycket deppighet i år...

Vad önskar du att du gjort mer?
Tränat axeln. Har inte vågat eftersom jag inte vet vad felet är...

Vad önskar du att du gjort mindre?
Kan inte komma på något...

Hur tillbringade du julen?
Var ledig i år, så vi spenderade hela julen hos storasyster med familj. Supermysigt!

Blev du kär i år?
Förutom min Henke förälskade jag mig i Torplidens (uppfödarens) alla katter! =)

Hur många one night stands?
Inga, har ju min Henke.

Favoritprogram på TV?
Desperata Hemmafruarna och Criminal Minds.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Nope. Min första läkare kanske...

Något du önskade dig och fick?
Känner mig tjatig nu, men katten och nya lägenheten =)

Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Var i Sälen. Åkte hundsläde och såg Arvingarna live.


Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Utlandssemester. Om axeln inte pajjat...

Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hmm... Jeans. Mycket leggings med lång tröja eller skjorta...

Vad fick dig att må bra?
Henke och djuren. 

De bästa nya människorna du träffade?
Tror inte jag träffat några nya bekantskaper i år...

Alltid kul att läsa svaren för tidigare år. Här hittar du Mitt 2007, Mitt 2008 och Mitt 2009!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0