Jag och Herman!

Jag har länge velat ha en portabel högtalare som man kan ha till mobilen. Några av mina vänner har en "Herman" (den heter egentligen Harman Kardon, men vi kallar honom Herman!), och den har ett ruggigt bra ljud! Nu när jag fick en rätt bra lön tänkte jag passa på att shoppa! Kollade på lite olika märken och varianter, men det är ju faktiskt inget som överträffar Herman! Så det blev ett spontanköp =)
För att citera en vän: "Alla borde vi känna någon som känner Herman, han är grym!".
Precis hämtat ut Herman från Elgiganten! Kostar ca 2 300 kr förresten.Jag och Herman lagar mat! Men som de flesta karlar tittar han mest på.. ;)
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

ooh nice! :D vill också ha!

Svar: Han är grym! =P
Paivy

2012-08-12 @ 02:19:39       Blogg: http://adaras.se
Eriica

hoppas att allt är bra med dig! :)

2012-08-14 @ 17:26:01       Blogg: http://eswensson.blogg.se
mamma

Nu är det väl snart dax att skriva något nytt. Kram på dig!!!!

2012-08-23 @ 20:16:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0