Blev massa shopping igår!

Det var verkligen inte meningen att shoppa loss som jag gjorde igår! Träffade en vän för en fika. Jag ville enbart in på Scorett för att kolla efter snygga och bra skor att jobba i. Lyckades faktiskt hitta ett par! Men nu i efterhand funderar jag på om de inte var aningen för trånga.. Min vän ville ha en jacka, men hittade ingen. Jag ramlade på en ursnygg rock på Vero Moda! Den var lite i dyraste laget, men jag vart helt kääär! Min nuvarande rock, som jag använder dagligen, har jag haft i snart 10 år, så då kan det väl vara okey att byta ut den? =)

Jag lyckades dessutom hitta ytterligare tre par skor på Skopunkten. Man "måste" ju köpa tre eftersom de har "Ta 3 betala för 2".. ;) Blev ett par rejäla kängor till vardags, ett par vardagsstövlar och ett par partystövlar. Alla var underbart sköna! Hur kommer det sig att alla skor man provar på Scorett känns stenhårda med sulor som inte följer fötterna alls, när i princip alla skor på Skopunkten sitter som en dröm? Deras koncept passar mig perfekt! Jag byter ändå skor rätt ofta..

Kängor 399 kr (ingick) - Partystövlar 499 kr - Vardagsstövlar 499 kr - Jobbskor 899 kr.
Min nya underbara fantastiska rock! Från Vero Moda av märket ONLY. 
Lisa Wool Coat 899,95 kr. Finns även i svart och rött, se här. (Den röda är skitsnygg!)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0