Annas möhippa!

För en vecka sen var det dags för möhippa för min nära vän Anna. Hon gifter sig i början av augusti. Vi tjejer hade planerat en liten roadtrip! ;)

Vi kidnappade henne på hennes jobb tidigt på måndag morgon. Hon blev minst sagt förvånad! Vi åkte hem till henne där hon fick byta om och göra sig iordning. Vi packade ihop oss i bilarna och begav oss. Stackars Anna såg ingenting; vi hade tejpat för fönstren med tidningspapper och hängt upp en filt mellan fram- och baksätet så hon inte skulle kunna se vart vi var på väg! Det blev fikapaus, och Anna fick ögonbindel, återigen för att inte kunna känna igen sig.

Vi kom fram till Ullared, tog en välkomstskål och tog bussen in till Gekås. Där gömde sig Annas syster i en provhytt, Anna fick samla kalsong-tvättråd, leta efter bekanta ansikten, dansa brudvals (läs: brudbugg) med Ullareds-Morgan m.m. Vi åt middag, tog varsin svalkande drink på Harrys, badade badtunna och festade med Ullareds-Morgan ;) Dagen efter blev det shopping på riktigt inne på Gekås, och framåt kvällen åkte vi hemåt igen! En mycket rolig och lyckad möhippa!
Kommentarer
mamma

Jag ser att möhippan blev kanon. Fällde en liten tår av alla bilderna. Kände verkligen av glädjen hos er alla. Jätteroligt att se det här.

2012-07-17 @ 12:32:57
Anna

Jag är lyckligt lottad över att ha så fina vänner som ordnade detta för lilla mig ;) detta är bara början på en väldans skoj bröllopsfest :)

2012-07-17 @ 15:06:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0