Queens Day i Amsterdam 2012

Bättre sent än aldrig, men här kommer bilderna från vår Amsterdam-resa! Jag tog inte så många bilder, och alla är tagna med mobilen. Vi hade jättekul! Massa festligheter i grått väder. Men måndagen bjöd på strålande sol! Då satt vi vid kanalen och tittade på båtar och folk! En superbra dag! På flyget hem fick vi macka och en kaka. Vår favoritkaka! Vi frågade flygvärden ifall vi kunde få en till, och fick då en hel påse med kakor! Ska ni flyga; flyg med KLM! =)

De hade ett litet tivoli.

Byggnaderna var så söta! Så gammeldags.

Jag testade sushi. Och det var faktiskt gott! Ja, hälften av det jag provade i alla fall..

Detta blev min favorit. Någon slags tonfiskröra.

Min vän Erika och hennes vän som vi fick bo hos.

Här njuter vi i solskenet vid kanalen! Erika och hennes pojkväns lillebror.

Man tager vad man haver. Lite vin i plastmuggar.

Massa folk med orangea kläder och hattar.

Massa folk. Bra musik. Underbart väder. Bra stämning!




Och här är två glada tjejer med en påse underbart goda kakor! =)
Kommentarer
mamma

Vad fantastiskt fina bilderna blev när man fick se dem lite större än i mobilen.

Snygga tjejer i converse också. Hittade er på Malins blogg.

Stolt över er båda.

2012-05-19 @ 15:52:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0