Beslutsångest!

Jag skulle så gärna vilja ha ett par nya solglasögon. Jag är så sjukt nöjd med mina Polaroid som jag köpt på jobbet. Det polariserande glaset tar bort blänk och reflexer utan att behöva mörka ner glaset så mycket, och jag älskar det! Nu har jag hittat ett par Gucci med polariserande glas som jag tycker ser jättefina ut. Men ända sen jag började jobba på Synsam så har jag spanat på ett par blå piloter från Boss Orange som vi har i butiken. Dock har de gradala glas, och det funkar inte alls för mig som är så ljuskänslig... Funderar dock på att vid eventuellt köp byta ut glasen. De blå piloterna skulle dessutom matcha min blå fejkskinnjacka från H&M! Bara en bonus.. ;)  

Vilka tycker ni är finast?
Kommentarer
mamma

De blåa skulle passa dig bra, tror jag

Svar: Jag tror det blir dom! =)
Paivy

2013-03-04 @ 11:58:00
Emelie♥

Jag tycker bättre om de blåa, men båda var väldigt fina :)

Allt bra idag?

Svar: Alla gillar den blå bättre =) Men det är ju den jag suktat efter i 1 ½ år, så det blir nog den! ;)
Paivy

2013-03-04 @ 20:53:50       Blogg: http://ewelies.blogg.se
MY VESTLUND '

svarta! =)

2013-03-19 @ 17:25:49       Blogg: http://WWW.MYVESTLUND.SE


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0