Önskelistan 2013

Det blev ingen önskelista till jul, men jag orkade fixa en nu till jag fyller år i alla fall. Nu är det inte långt kvar; den 16e januari fyller jag hela 28 år! Men jag har ingen som helst åldersnoja. Har aldrig haft, och kommer antagligen aldrig att ha. Det är inte min grej =) Att det bara är två år kvar till jag fyller 30 stör mig inte alls. Det har känts som om jag varit 28 i ett halvår i alla fall, så det blir nog ingen större skillnad när jag väl fyller år. När folk undrar hur gammal jag är brukar jag svara: "Jag är 28. Nej! Vänta.. Jag är ju 27!" =) Fast de flesta verkar tro att jag är runt 22, så de brukar få en smärre chock när de får veta hur "gammal" jag är =)

Hur som! Det är så svårt att önska sig saker. Det man har råd med köper man själv, och det jag inte har råd med har nog ingen annan heller råd med. Men önska är ju gratis! Här är en snabb lista med saker på min önskelista:

- Limited Edition ghd Rich Ruby Deluxe Gift Set, 1999 kr
- Biobiljetter
- Dreams Unlimited parfym från The Body Shop, 30 ml 195 kr
KMS California Hairstay Medium Hold Spray (Jessicas Hårstudio eller 185 kr hos Lyko)
- Presentkort på Elgiganten eller A6
- Nintendo Wii konsol, paketpris 1790 kr på Elgiganten
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0