Mycket lyckad födelsedag!

Igår var det min födelsedag, och jag fyllde hela 28 år! Det gjorde ingen egentlig skillnad, eftersom jag känt mig som 28 i ett halvår i alla fall. Detta året inföll min födelsedag på min lediga dag, så jag hade planerat in lite fikadejter med några vänner. Kvällen innan säger Henke att han planerat att överraska mig, så jag fick snällt ställa in en av fikadejterna.

Så gårdagen började med en snabbfika med Henke och hans mor. Sen hem till en vän och fikade där i två timmar. Kommer hem och blir tillsagd att börja packa. Badkläder. Så då väntade Roselunds Relax där jag skulle få 45 minuter helkroppsmassage. Helt underbart! Så passade vi på att bada lite ångbastu och bubbelbad. Riktigt mysigt! Sen blev det middag på kvällen, då Henke bokat bord på den nya restaurangen N.E.O. Dyrt, gott och riktigt trevlig personal! =)

Absolut bästa presenten blev lägenheten som vi tittat på! Någon annan skulle egentligen ha lägenheten, men ångrade sig i sista stund. Henkes kompis tipsade oss om den, vi tittade på den, tyckte den var superfin! Väntade bara på att bli godkända av hyresvärden, och igår skrev vi på kontraktet! Snabba puckar; vi tittade på den i söndags, skrev på kontraktet igår (onsdag) och flyttar in i månadsskiftet! Ska bli såå skönt att flytta på en gång! Vill flytta nuuu!

Så mycket presenter annars blev det inte. Henkes present har inte kommit med posten än ;) Mina föräldrar är i Thailand, men dom hade bett min syster att ge mig en present från dom; biobiljetter och en stoor bukett tulpaner med en söt hälsning på. 

Absolut bästa presenten! Igår fick vi kontraktet!

Gårdagens middag. Entricote, tiramisu och snäckor (som Henke åt, jag smakade en. Blä!)
Kommentarer
ADARAS.SE - din bloggtidning på nätet!

allt såg supergott ut! Eller snäckorna skulle jag nog inte våga smaka xD

Svar: Henke gillar tydligen snäckor. Det tog emot att smaka, men tänkte att jag måste ju testa. Och jag kommer aldrig äta det igen! =)
Paivy

2013-01-18 @ 23:28:17       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0