Flashback till Lunarstorm

Ja, ni minns väl tiden innan Facebook? När man hängde på Lunarstorm istället? =) Jag minns speciellt hur glad man blev när de små fötterna trampade längst upp när någon skrivit i ens gästbok. Jag tillhörde skaran som gärna betalade 30 kr/månad för att vara PRO och kunna göra egna presentationer. Redan på den tiden satt jag gärna i Photoshop. Jag minns att man, för dessa designer, var tvungen att dela bilden i två. Det var minsann lite bökigt att dela dom exakt rätt så ingen linje syntes sen på presentationen.

Precis nyss, när jag hittade massa gamla bilder som jag nu tittar igenom, så hittade jag detta. Några av mina gamla Lunar-presentationer! Haha, riktigt underhållande faktiskt! =)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0