Ericsson ut. Samsung in!


Som ni vet hade jag stooora problem med min Sony Ericsson Xperia Arc S.
Skärmen blev svart när jag försökte ringa någon, så jag kunde inte lägga på. Ofta ville den inte ens ringa upp.. Telia har ju sin principsak att man måste lämna in telefonen tre gånger för samma fel. Och om felet fortfarande kvarstår efter tre lagningar så får man byta. Jag var så lack på telefonen, så jag hoppades att den skulle fortsätta krångla. Men givetvis, lagen om allts jävlighet, så funkade den efter tredje inlämnandet...

Jag var förvisso glad att den funkade igen, även om den var seg som fasiken. Apparna svarade oftast inte när jag tryckte på dom, så fick trycka två gånger. Men detta var ju ett nytt problem, och jag orkade inte tre inlämnningar till.. Tills alldeles nyligen när jag skulle ringa min lillasyster; skärmen svartnade och till slut fick jag ta ut batteriet för att kunna kicka igång den igen. Åkte upp till Telia samma dag; Nu fick det minsann vara nog!

Jag fick hjälp av en supertrevlig och duktig tjej som direkt ordnade upp allt. Det var lite krångel med deras system och uppgifterna om min telefon, men det löste hon fint! Så nu har jag dumpat min förbannade Ericsson, och istället är jag nu ägare till en Samsung Galaxy S3! Och jag är supernöjd med den! =) Har bosatt mig på eBay för att hitta lite snygga skal ;)
Kommentarer
mamma

Skam den som ger sig! Kul att det gick bra i alla fall..
Det kan ibland vara jobbigt att behöva bråka med ett företag, men desto bättre när det är klart!
Kram på dig

2012-09-11 @ 11:06:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0