Flyttpackning pågår..

Just nu håller vi på att packa för fullt. Eller, vi har slutat för dagen, men packningen har uppgått hela veckan. Jag vet inte om jag sagt att vi sålt vår nya fina lägenhet. Det blev lite för dyrt för oss att bo här. Vi hade inte räknat med att min sambo skulle starta eget bland annat. Vi vill bo i en billigare hyresrätt istället, men har ännu inte hittat någon. Så på lördag kommer flyttfirman och tömmer lägenheten. Vi kommer bo i sambons föräldrars tomma lägenhet (de har flytt till varmare breddgrader och är inte i Sverige förrän maj-isch) tills vi hittar vårt drömboende! ;) Såhär välstädat är det hos oss just nu:
Kommentarer
mamma

Vad jätterätt jag tyckte att ni har gjort. Ta det lugnt ett tag, så kommer ni att hitta rätt så småningom. Tufft beslut, men det lönar sig nog. Kram på er säger kattvakterna

2012-10-26 @ 15:09:48


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0