Konsten att köpa deo

Ja, det är nog minsann lite av en konst att köpa deo. Min käre sambo bad mig att köpa Axe deo när jag ändå skulle in till stan. Visste inte riktigt vart i stan man smidigast köper deo, men kollade på Kicks eftersom jag ändå hade ärende dit. Där kostade deon 50 kr. Lite saftigt, eller hur? Bestämde mig för att skjuta upp köpet till nästa dag, då jag jobbar jämte en Ica-butik. Där kostade deon 34 kr. Men tänkte att det kan nog vara värt att kolla in Ö&B också, som ligger vägg-i-vägg med mitt jobb. Och där slog jag till! 23 kr! Taget! Slängde med en duschtvål också, den kostade lika mycket =) Väldigt intressant inlägg, eller hur? ;)
 
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0