Äntligen ett nytt objektiv!!

Alltså, fatta hur glad jag vart idag! Älsklingen köpte ett objektiv till mig! Vi var uppe på Elgiganten idag för att köpa lite smått. Henke hade vart inne i 3-butiken och passat på att binda upp sig till deras supererbjudande de kört på nu. Deras all-inklusive-abonnemang för 699 kr/månad som just nu kostar 349 kr/månad. Så passade han på att skaffa sig en sån där förbaskad iFån..... Haha, nej jag tillhör inte iPhones fanclub.. ;) Sååå, han köpte displayskydd och skal inne på Elgiganten med sin personalrabatt. Jag ville ha nya hörlurar till min mobil. Gillar inte såna man stoppar i öronen.. Fick sjysst rabatt på dom också.

Så frågade Henke killen som jobbade där om de fått in objektivet som jag velat ha i typ ett år! Det hade varit slut ett tag (inte för att det gjorde något, jag hade ju inte råd ändå...) Men nu hade de fått in det, så då sa Henke: "Bra, då tar vi ett sånt också". Jag försökte stoppa honom och sa att jag har ju inte råd. Fick då till svar: "Kanske inte, men jag har råd". Min underbara pojkvän! Det är faktiskt inte så ofta vi köper dyra saker till varann, men han visste väl att jag trånat lääänge efter detta objektiv, men låtit bli att köpa det då andra saker vart tvunget att gå före.. Men nu är det mitt! =)
Kommentarer
ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

åh vad kul med nytt objektiv! :D Min lillasyster köpte min gamla kamera + Nikons 50mm objektiv idag ;)

2012-04-01 @ 02:49:43       Blogg: http://adaras.se
Nathalie

Vilken snäll pojkvän :D Nya leksaker är alltid kul!

2012-04-17 @ 11:41:30       Blogg: http://nat0.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0