Festligt värre

Jag vill verkligen ha lite roligare toppar! Jag har helt enkelt för många klänningar... Skulle jag vilja ha jeans eller kjol så har jag inget att ha till. Köpte ju två toppar från New Yorker, som jag är sjuukt glad för! Men lite annat skoj hade ju inte vart helt fel! Kikade runt på Bonprix's hemsida. Där hittar man alltid fina kläder till bra priser!

AATJOO! Nej, nu är det dags för sängen.. Näsan är röd och rinner och halsen svider. Har åkt på en förkylning som bara blir värre. Var som en zombie mestadels på jobbet idag. Hade ingen ork alls, och använda huvudet var det inte tal om. Henke blev smittad först och låg däckad hela påsken. Jag klarar mig nog lindrigare undan, men det är inte skoj för det... Hoppas det blåser över snabbt...
Kommentarer
Neha

riktigt fina!:D

2012-04-20 @ 15:35:40       Blogg: http://nehaexponerar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0