Sällskapssjuk kisse

Duchess ska alltid vara med när jag sitter vid datorn. Om hon inte ligger på mina axlar och spinner, så sitter hon bredvid och spanar efter musen på skärmen.

Är lite lagom trött om kvällarna numera. Är borta 12 timmar om dagen.
Har inte riktigt tid till att blogga då. Och har verkligen ingen ork till att redigera alla mina bilder som staplas på hög... Kämpar för att komma igång med pluggandet inför provet till manikyristutbildningen. Men det är det värt! Trivs jättebra på jobbet, och jag lär mig fort! Jag är trött, men glad! =)
Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej! Vinnaren av Misa-nagellack är nu presenterad på bloggen. Kika in och se vem som vann. :)



Var gärna med i min nya tävling:

http://adaras.se/2011/september/utkast-sept-13-2011-1.html#comment

Allt som behövs är en kommentar! :D

2011-09-13 @ 21:24:54       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0