Laptopen är död...

Härligt.. Innan vi skulle åka till Spanien startade jag upp laptopen. Får fram en svart bakgrund och ASUS-loggan. Sen händer det inget mer. Stängde av datorn och lät den vila lite. Startade upp den igen. Samma sak igen. Skulle starta upp den idag, samma sak igen.. Ringde till ASUS support och han sa åt mig att fylla i en felanmälan, eller något sånt, så det blir till att lämna in den för reparation.

Var osäker på hur länge jag haft laptopen. Min förra la av efter 2-3 år.
Orka laga den. Jag köpte en ny istället. Eftersom de nu ville ha inköpsdatumet på felanmälan så letade jag igenom högen med viktiga kvitton. Det låg nästan överst. Insåg att jag bara haft laptopen i åtta månader. Tur att man har garanti... Och en himla tur att jag lust lagt över alla bilder och dokument på min externa hårddisk! *puh*

Bloggar med katten i knät. Bild från januari.

Nu ska jag ta ut Donna på en liten promenad. Sen om en timme ska jag till stadsparken! Ska träffa tjejerna. Vi ska grilla, spela brännboll och bara ha det mysigt! Är faktiskt väldigt skönt att vara hemma i Sverige igen! Älskar den friska luften!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0