Duchess är fortfarande skeptisk...

Duchess är fortfarande skeptisk, men idag har hon vågat sig fram i alla fall. Hon kom smygandes när hundarna låg och sov djupt. Hon smög sig fram likt en lejoninna som smyger på sitt byte. Bara att Duchess smög av rädsla... Jag har aldrig sett henne smyga så sakta och tyst, krypandes så nära golvet. Soleil vaknade och fick syn på Duchess. Då hoppade Duchess upp på högre höjder och började fräsa och morra åt Soleil. Nu är hundarna i sovrummet, så Duchess får lite lugn och ro.

Har precis målat om naglarna. Samma märke, men denna gången den mörklila.
Gillar faktiskt den rosa bättre, men men. Detta funkar också =) Fick korta av mina längsta naglar, de började bli lite väl mycket längre än de övriga, så nu är de flesta i samma längd. Väntar på lillasyster som ska komma förbi snart. Då får jag lite hjälp med mitt zoo! ;)

Duchess smyger på Soleil. Hon är ännu inte övertygad... Läskigt djur det där...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0