Jobbintervju avklarad!

Ja, oj vilken dag det har varit! Åkte 12.30 och var tillbaka 16.30... Jag har ju alltså varit på jobbintervju i Tranås. Henke var snäll och lät mig ta BMW:n. Min lilla Renault är inte jätterolig att köra långt med.. Det var lätt att hitta. Väl inne i Tranås svängde jag fel, men var hamnade rätt direkt ändå.

Själva intervjun gick jättebra. Tyckte jag i alla fall. Vi pratade i 1 ½ timma! Haha. Men det kändes jättebra, och jag hoppas chefen där fick ett bra intryck av mig! Det skulle i så fall innebära en 75% tjänst. Först till december. Sen till juli om dom gillar en. Och har man tur i tre år, då det är ett vikariat för en blivande student. 

Jag hoppas verkligen verkligen att jag får jobbet! Tror jag skulle trivas utmärkt där! Efter intervjun fick jag skynda lite till bilen, hade ju inte direkt lagt i parkeringspengar för 1 ½ timma.. ;) Tog fel väg hem, men det gick precis lika fort i alla fall. Åt middag och somnade när jag kom hem. Imorgon ska det tvättas! Och nästa veckan börjar min nagelutbildning! =)
Kommentarer
Adara Magazine - din bloggtidning på nätet!

Hej fina du! =) Var gärna med i min tävling! Du kan vinna tre valfria Misa nagellack! :D http://adaras.se/2011/august/vinn-3-valfria-misa-nagellack.html#comment

2011-08-25 @ 22:44:37       Blogg: http://adaras.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0