Ny cykel!

Jag har velat ha en cykel i många år nu. Hade en som jag fick på köpet när jag köpte tv på Elgiganten för längesen. Ni vet, dom hade ju en sån där drive. "Cykel på köpet". Mina föräldrar hade den på Torpa och den lyckades bli stulen precis innan jag skulle hämta hem den. Men men. Den var kass ändå, så spela roll...

Anledningen till att jag aldrig köpt en cykel är helt enkelt för att jag är snål... Vill inte lägga ut flera tusentals kronor på en cykel jag använder ibland. Så vill jag ju absolut ha en FIN cykel av nyare modell med... Och det är otroligt hur dyra begagnade cyklar är på Blocket! Nu fick jag nog! Ville fortfarande inte betala skjortan för en cykel, men smärtgränsen låg på 3 000 kr. Dags att börja leta!

För några dagar sen var jag på Team Sportia inne i stan. Pratade med en trevlig säljare och hittade en cykel jag gillade. Idag åkte vi upp till Team Sportia på Ekhagen. Träffade en superrolig säljare som fick oss att skratta gott! Provcyklade två cyklar, varav den ena var den jag spanat in några dagar tidigare. Bestämde mig för den jag spanat in tidigare, men valde att köpa den nere i stan, för då kunde jag smidigt bara cykla hem med den! =) Men jag rekommenderar varmt Team Sportia på Ekhagen! Åt dit om ni behöver ny cykel!

Detta är min nya cykel:

Sjösala Mariella 2 999 kr (ord. pris 3 699 kr)
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0