Tripp nr 3 till Gina Tricot

Det blev en tripp till idag. Henke följde med. Jag köpte klänningen som jag skrev om i förra inlägget. Sen upptäckte jag igår när jag kom hem att jeansen var lite för små. Så typiskt. Provade ett par grå jeans. De satt jättebra, så tog likadana fast i svart. Men väl hemma upptäckte jag att de var för små. Och idag hade de inga svarta kvar i storleken jag vill ha. Så det fick bli ett par mörkblå istället.
Bytte de svarta jeansen mot ett par blå.

Henke ska parta lite med några polare idag. Jag tänkte att det kunde vara kul att dra hit lite tjejkompisar och vina lite. Frågade systrarna Lundahl. De skulle på Halloweenfest. De fixade så jag fick följa med. Men tror inte min axel pallar hårt festande. Sen var det maskerad, som jag förvisso älskar, men har ju inget att ha på mig. Så jag stannar hemma istället.

Nej, nu blir det kaffe, mys och filmmaraton med Shrek!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0