OPI's Royal Rajah Ruby

Måste säga att jag är väldigt besviken på det här lacket... Det ser ut att vara härligt mörkt blodrött med mycket skimmer i (vilket jag föredrar mer än blanka lack). Men den skimrade inte alls mycket. I vissa ljus är den riktigt fin. Så mörkt röd som jag vill ha den. Men ute i dagsljuset... Då händer något... Det blir bajsbrunt. Blankt, utan skimmer. Jättefult... Nu har jag lyckats fånga den vackra djupröda färgen på bild. Den bajsbruna kanske jag tar senare...

Tänker putsa bort denna imorgon... Sen kommer nog detta lack samla damm i någon låda... Tacka vet jag den gröna Cuckoo for this Color! Riktigt läcker! Imorgon blir det grått eller blått! Hoppas dom är lika fina som den gröna!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0