Trötter...

Vet inte vad det är med mig idag.. Är så himla trött...

Tina var förbi här en sväng idag, runt 12. Snackade lite.

Sen vart jag tvungen att göra mig iordning. Åkte med Henke till A6. Köpte present till lillasyster som fyllt år. Och köpte Kalhs-kaffe till oss. Nu doftar hela köket av nymalet kaffe! Mmmmm. 

Sen åkte vi och veckohandlade på Lidl. Mobbade André lite =)
Skulle åkt till IKEA, men det glömde vi...

Eftersom syster fyllt år så vart det därefter släktkalas. Det var då jag kände hur otroligt trött jag började bli... Stannade två timmar, sen skulle Henke iväg på nåt...

Ska väl fortsätta fixa med min musik inför kryssningen... ;) Blir en hel del!
Kommer bli sååå kul!
Kjol från HM. Topp från Vero Moda.

Såg en jättefin bordstablett på Indiska som jag tyckte skulle vara perfekt som bordsduk till det lilla bordet i tv-rummet. Och ack så fint det blev! 35 kr kostade den.




Kommentarer
Anna

Den vasen tror jag allt att jag känner igen ;-)

Kramar

2010-05-16 @ 19:16:16       Blogg: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/
Lina

Tja vännen! Värst vilken kryssare du blivit.... ;)

Vi måste faktiskt ta och styra upp något snart!!!!

2010-05-18 @ 02:10:44       Blogg: http://www.ogonblickattminnas.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0