Mer sminkningar från Tikei

Ja, vad gör man en måndagkväll när man har semester?

Kan ju börja med att säga att det tidigare idag blev en fika på Waynes med sambon och hans polare. Underbart väder! Helt underbart!

Efter att sambon drog till jobbet så har jag suttit och njutit på balkongen tillsammans med Duchess i den brännande solen. Nu när solen gått ner sitter jag här, nu när det är svalt och skönt, med en cider och tända ljus, tittar på den röda himlen och bloggar =)

Jag var uttråkad, så då tänkte jag att jag skulle göra något som jag faktiskt aldrig tidigare tagit mig tid till. Lägga två olika sminkningar på ögonen! =) Så får ni se lite mer från Tikei!

På vänster öga har jag Whisper, en ljusblå matt skugga, i inre halvan av ögonlocket.
I det yttre v:et och upp mot globlinjen har jag Midnight, en mörkblå matt skugga. 

På höger öga har jag Memory längst in, September i mitten, och Mocca i globlinjen.

På båda ögonen har jag den vita Satin från MUS som highlighter.




Kommentarer
Jonna

tackar :D Mycket hjälpsamt! :D hehe.. dock måste jag nog beställa hem dem som jag itn ehar av dem.. emn de är sjukt snyggt iaf :D

2010-06-23 @ 23:23:56       Blogg: http://jonnapersson.blogg.se/
Linda

Hehe, tack =) Det kommer nog upp flera såna här så småningom! =)

2010-06-23 @ 23:27:59       Blogg: http://paivys.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0