Påskledig!

Efter fem timmars arbete idag, så är man ledig resten av påskhelgen!
Det är nog personligt rekord tror jag! ;) Ledig lördag, söndag och måndag!
Fullt upp har man också!

Lördag: Påskmiddag hos päronen. Eventuellt äta ute på kvällen med Henke.
Söndag: Åka till storasyster m. familj. Sen träffa Patricia och Emil.
Måndag: Hämta min lilla kissekatt!

Ikväll är det mys för fulla muggar! Jag har tittat på Talang 2010 med en kopp kaffe och frossat i chokladfyllda croissanter och frysta kladdkakemuffins! Life is gooood! =P

Nu blir det att dreggla över Johnny Depp och Orlando Bloom på 5an! ;) 
Pirates of the Caribbean - död mans kista.

GLAD PÅSK!! =)
Såhär fin har jag vart på jobbet de senaste två dagarna ;)


Kommentarer
Anna

åhh snart har du äntligen din kisse :)

2010-04-03 @ 11:42:28       Blogg: http://nyttkapitelimittliv.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0