Shoppat loss!

Ojojoj... Idag har jag verkligen shoppat för pengar som jag inte har...
Köpte först lite smått på Kicks. Tvål, ansiktscreme, ögoncreme och ögonprimer.

Sen gick man in på Vila. Det var ju dumt gjort... Provade massa klänningar mest för skojs skull. Slutade med att jag gick därifrån med en klänning och tre linnen. Vitt, svart och blått. Det svarta tog jag i en mindre storlek utan att prova, så den får jag snällt gå tillbaka med... Tänkte kanske byta den mot ett likadant fast i orange. Najs! Även spanat in en orange klänning, men den får vänta... Nu är det shoppingförbud tills löning!





Kommentarer
anna

tummen upp för klänningen.. Jätte fin.. :)

2009-04-20 @ 14:52:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0