Haft en bra helg

Veckan slutade bra. I fredags var Peter och Sofie här. Sofie var full när jag kom hem efter jobbet runt nio på kvällen... ;) Hon hade visst druckit whiskey. Hehe. Men vi drack några glas. Satte oss på Bishops Arms och tog ett glas där. Var ju tvungen att ta det lugnt, skulle upp och jobba sen på lördagen. 7-17 =/ Mindre kul... Somnade nog runt 01.30.... *suck*

Jobbet gick förvånandsvärt bra på lördagen sen ändå. Timmarna passerade fort. Fick skynda mig hem, var ju inflyttningsfest på kvällen. Var givetvis rätt trött pga för lite sömn och en lång arbetsdag... Tinas lägenhet vart jättefin. Trevliga människor där. Aslång kö till Harrys... Var trött, så drog hem efter en stund.

Idag har Henke och jag vart på A6. Jag har bytt batteri i min armbandsklocka. *äntligen* Sen köpte jag puder och mascara (Diors nya, får se hur den är...) Henke lämnade in sitt guldarmband. Han ska rista in "Jankowski", det är hans mammas flicknamn. Henke är ju halvpolack ;)

Nu sitter man vid datorn. Har just tittat på Shrek på tv ;) Har självklart hittat ännu en lägenhet, men blir väl inget med den heller... Funderar dock på att byta ut möblemanget här hemma... Och nya dekorationer. Kanske livar upp lite...



Borde städat här hemma idag. Men har verkligen inte haft någon ork. Ska försöka rensa lite i veckan. Borde dammsuga med... Blä... Hatar att städa...



Kommentarer
anna

tack för igår.. va super trevligt. Blev alldeles lagom lullig. Har gått toppen att jobba idag. SKÖNT! :)



Kikade in på din blogg nu efter jobbet för att se om du hade köpt en crosstrainer. Verkar inte så..

Kramar

2008-09-28 @ 21:09:12       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0