Helgen som gått...

Har inte hänt nåt speciellt. Tråkigt...
Vart en kort sväng på A6 och Henke har målat fondväggen i köket. Det är alles...

Denna helgen hade vart perfekt att bara ta ett glas på krogen.
Har känt mig relativt pigg. Men man har bara suttit hemma och uggla...
Kan beskriva rätt bra hur händelserik min helg varit...
Jag somnade mitt på dagen. Vaknade nyss. SÅ roligt har jag haft det.....

Booooring...

Aja... Imorgon ska man jobba igen. Egen stängning. Undrar med vilka...

Vore trevligt med en fika och lite shopping i veckan...
Men men.. Man kan inte få allt.... ;)

Taklampan gick nyss, så nu sitter man här i mörkret...
Uggla lite framför tv:n kanske?

Blääää för denna helgen asså....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0