Krångel med jobbet

För ett tag sen jobbade jag en dag på Ekhagen. Efter mitt pass sa chefen att hon skrivit upp mig på ytterligare några pass som jag skulle se ifall jag kunde ta. Jag kunde på torsdagen, men inte fredagen (denna veckan) för då jobbade jag i Huskvarna.

"Jasså? Jag pratade ju med Therese och hon sa att du kunde".
"Nej, jag har skrivit upp att jag har ett pass då"
, sa jag.

Sen var det inte mycket mer med det. Sen idag ringde en tjej från Ekhagen som undrade om jag kunde ta hennes pass nu på fredag, samma fredag... Men jag jobbar ju fortfarande då....

"Jasså? Dom sa att jag skulle ringa dig...."


Blä, nu blir jag osäker. Så ringde till jobbet. Therese hade kollat på Sandras schema, inte mitt. Men Rebecca kunde ta passet, så ringde tillbaka till tjejen och sa att det löste sig. Vilket krångel.... =)

Jag borde ta itu med berget av disk och tvätt.. Men kommer aldrig riktigt så långt. Men får väl lyfta på arslet då... *suck* När Henke kommer hem från jobbet ska vi gå runt Rocksjön med Donna. Så fint väder, det behöver hon. Hoppas det går bra bara, med hans fot och min ömma nerv...


image95
Kommentarer
Jenny

Det låter jätte bra!:)

2008-05-26 @ 14:35:29       Blogg: http://frazilo.devote.se
Malin

Jag köpte min rakhyvel på kicks =) dom har nog fortfarande kvar det erbjudandet tror jag! =)

vi får ta någondag när jag är hemma igen och kolla lite designer eller så =D=D

2008-05-26 @ 22:10:02       Blogg: http://maloouen.blogg.se
Malin

Jag köpte min rakhyvel på kicks =) dom har nog fortfarande kvar det erbjudandet tror jag! =)

vi får ta någondag när jag är hemma igen och kolla lite designer eller så =D=D

2008-05-26 @ 22:10:42       Blogg: http://maloouen.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0