Massa shopping! Oops...

Hehe. Det lustiga är att jag pratade med Anna igår tror jag det var. Och hon berättade för mig att hon nyss varit och shoppat för mycket mer än hon tänkt sig ;)

Såhär såg dagen ut:

- Letade gardiner på olika ställen. Hamnade på Iems där vi fick hjälp av en duktig tjej. Slutade med att vi köpte tre par gardiner i olika färger och mönster, och det kostade en del... Men nu äntligen har vi nya gardiner! Efter två år...
- Sen råkade vi gå förbi Duka. Såg ett par sittpallar i skinn. Spanat på såna på Iems där dom kostar 2000 kr... Dessa kostade bara 400 kr, så jag köpte två!
- Gick en sväng på IKEA. Hittade inget, bara billiga glasunderlägg. Alltid bra att ha!
- Åkte och solade. Lika skönt som alltid!
- Nu hade jag tänkt duscha medan Henke fixar käk. Sen bär det av till fika med Pernilla! Skoj!


image95

Kommentarer
anna

Blev massa shopping idag också.. OPS! :) Skrattar.
Dåligt inflytande jag har på dig vännen.. hehehe

2008-03-28 @ 22:22:52       Blogg: http://www.nogg.se/annis83


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0