Nypiercad

Japp, nu är fjortispiercingen äntligen tillbaka. Efter fyra år har jag äntligen fått tummen ur och piercat naveln igen. Det får vara så fjortis och mainstreem som helst, men jag älskar den! Det enda jag ångrar är att det tog säkert fyra år att göra om den ;) Sååå. lillasyster, nu ligger du efter ;)

Största snyggsyster är ju nygaddad med, så det är man ju med sugen på! Men har äntligen öppnat ett eget sparkonto, bättre än fonden... Såå till hösten kanske man har cash till en ny tattoo...

Har även betalat grannen. Vet inte om jag sagt det, men i maj hoppade ju Donna på en grannhund. Inga allvarliga följder, allt är löst nu. Men skulle betala självrisken för försäkringen direkt till grannen, resten sköter försäkringsbolaget. Så hade hon tydligen försökt få tag på oss i veckan när vi vart på Öland för att få pengarna. Så hon var väl inte jätteglad över att det dröjt. Men jag och Henke har sagt fleeera gånger till henne att hon har alla våra nummer, inklusive till mobilerna, ifall det är något. Så hade hon ringt till våra mobiler hade hon haft sina pengar i måndags. Så man ska inte gnälla när man inte ens ringer. Vi kan ju inte göra så mycket från Öland. Men nu är iaf det med löst. Vill bara lägga detta bakom oss. Hoppas grannarna med kan göra det.


Nu ska jag duscha av Donna. Hon är lite smutsig efter sitt äventyr på hundpensionatet ;) Tror hon kommer bli glad åt att återvända dit om en månad. Så får hon leka av sig med. Känns bra.


Jag vill åka till Liseberg! Någon som är på? Tjejresa kanske?



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0