Henke på uppdrag

Man vaknar först av att Henke ska till jobbet vid 6.30. Men somnar snabbt om. Sen vaknar man av det värsta borrandet och slagandet jag nånsin hört här. Klockan är då ca 7.30. Då håller dom på att glasa in balkongen ovanför. Där rök min sovmorgon... Men jag stängde alla fönster och dörrar, sen lyckades jag somna igen.

Henke dök upp vid 10.30. Hämtade lite grejjer. Han skulle på jobb i Helsinborg. Bara över natten, det skulle vara klart ikväll. Såå, ikväll blir man ensam hemma.

Idag ska jag jobba 16-20.15. Så ska alldeles strax ställa mig vid spisen. Usch, måste handla, det är helt tomt i båda kyl och frys! 

Ringde Therese idag. Hon hade bokat in mig på några pass i Huskvarna som jag tänkte dubbelkolla. Fick då veta att jag inte alls skulle jobba på lördag. *lycklig* Detta innebär att det bara blir sex dagar i rad, inte sju. Plus att jag faktiskt får hela två dagar i rad ledig. Gööött. Dock blir det en lååång dag lördag vecka 26, direkt efter min semester. Huskvarna 7-12, sen direkt till Ekhagen 12-18.15. *puh*

Sen ringde jag Erika nyss med. Hon flyttar ju till Holland på onsdag, så på tisdag kväll ska hon ha lite avskedsmiddag på piren.

Nähä. Nu orkar jag inte sitta här. Magen kurrar...

Fresten. Blev inlines igår med. Hade kramp i benen redan innan vi åkte.
Men tog mig runt med Henkes hjälp utan alltför mycket gnäll ;)





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0