Ny dataskärm

Nu har jag tröttnat på skiten... Skärpan är sepe. Färgerna flyter in i varandra. Bäst skärpa och färgkontraster får man om man tittar från hörnet längst ner till höger. Sepeskärm. Henke ringde Komplett.se och berättade om problemet. Dom sa att det var fel på skärmen, så dom ska skicka en ny. Hoppas man ser något på den då...

Nähä. Nu ska jag plocka undan lite och duscha. Äta en macka eller två. Sen kommer uppfödaren och hans fru hit när Henke slutat jobba kl 18 så ska vi till MediaMarkt, A6 och ta en fika tror jag.

Imorgon ska man till Götet och shoooooppa! Gött! Just kollat saldot på kontot... 21 000... Haha...

Funderar på att köpa ny mascara. Någon som testat Diorshow? Tips?
Kommentarer
Anna

Hej Linda.. Jag köpte Diors mascara i usa och det är den bästa mascaran som jag har haft. Helen kör alltid med den och är helt kär. hittade den i Usa för halva priset så jag slog till och nu är jag fast :) kramar

2007-10-03 @ 06:01:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0