Fest igår

Haha, ja, det var ju en upplevelse. Underbart roliga människor, men Linda höll på att somna när dom hade allsång i fyllan till Lars Winnerbäck eller Ebba Grön eller var det nu var... =) Men lyckades ta mig hem och somnade gott i min egen säng.

Idag är en lugn dag. Ska inte göra ett skit. Bara sitta hemma och slappa. Imorgon ska jag äta frukost inne i stan med Madde. Linda som är så morgonpigg... *harkel* Men det ska nog gå bra. Skönt att komma upp på morgonen. Sen fyller ju Henke år imorgon också, så jag ska passa på att köpa något åt honom när jag ändå är inne i stan.

Kan inte fatta... Nu har man bott på Kålgården i snart två år... Helt sanslöst vad tiden går fort... Och något som är ännu mer otroligt. Dom flesta har väl nu förstått att jag gärna vill flytta. Men det förvånande är att Henke faktiskt hittat en lägenhet nu. Självklart en nybyggd JM-lägenhet med inflytt i april, men ändock. Han har tittat och hittat en lägenhet. En 3a på 90 kvm. Ska själv kika på den snart. Får väl se. Den låg tydligen på Dalvik. Vem vet, syster, vi kanske blir grannar... ;)

Ha en fortsatt trevlig helg! Kram.
Kommentarer
Malin

Hehe.. det kanske är dom nybyggna husen här lite längre upp =D dom e najs =P

2007-10-15 @ 09:16:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0