16e oktober

Någon som vet vad detta innebär? Det innebär att det idag är exakt tre månader kvar till jag fyller 23! *weee* Fan, vad jag längtar! Enligt mig är 23 den gyllene åldern. Henke gillade inte att bli 23 igår, men jag längtar!

Detta innebär också att det är ca 2 ½ månad kvar till jul. Detta är mer skumt. Hur fan kan det redan snart vara jul? Det innebär ju att man måste börja planera julklappar. Vad önskar man sig? Vad ska man köpa till andra? Vart ska man fira jul? Aja, det är ju ett tag kvar iaf =)

Jaha, vad händer idag då? Ska fika med Pernilla om någon timme eller så. Någon annan hade tydligen försökt norpa henne, men nu hade ju jag hunnit boka henne först. Hehe. Blir nog ingen fika med Anna i veckan. Hon hade fullt upp, så det får vänta tills nästa vecka.

Fan, vill fortfarande festa! Dea och Elsi kanske skulle ha fest i helgen... Får se om det går ihop med Henkes firande. Vill paaaarta! *weeee*
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0