Haft en bra dag idag!

Idag har man fått en hel del gjort faktiskt... Först åkte jag och Henke till arbetsförmedlingen. Han skulle nyanmäla sig och jag skulle återanmäla mig. Missade ett möte i måndags pga jobb, glömde höra av mig... Men det gick fort och smidigt där.

Sen iväg till frissan. Såå snygg man blev i håret! Bara klippning dock, så 27e december ska man dit igen och färga håret. Älskar verkligen min frisör! Hon är grym!

Sen hem och äta en macka, in till stan för en fika med Anna. Trevligt som vanligt, snackades en hel del. Satt där i tre timmar. Sen vid bilarna ytterligare 30-40 minuter. Hem, äta middag. Nu sitter man här.

Ska maila tanten på arbetsförmedlingen angående vilka jobba jag sökt denna månaden och kolla med henne om dessa fem möten på två veckor som jag inte kommer hinna med nu när jag jobbar så mycket...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0