YSL Rouge Voulpté


Jag bara MÅSTE ha detta läppstiftet! Jag skrev ju om läppglanset från YSL som Henke fick mig att testa, som jag också föll för. Men detta läppstiftet är, om möjligt, ÄNNU underbarare!

YSL Rouge Voulpté är helt enkelt fullkomligt underbart
! Det slår till och med min favorit, ett rött stift från Dior. Färgen täcker superbra, lägger sig perfekt över läpparna. Det är otroligt återfuktande och hållbart. Jag drack en latte från Kahls och åt lite hamburgare, och flera timmar senare är det fortfarande kvar! Det mattades av, men låg fortfarande fint, jämnt och mjukt.

Jag testade nr 9 Caress Pink som i tuben är ljusrosa, men på mig blir djupt mörkrosa.
Älska, älska, älska! Jag kan aldrig ha rosa stift, för de blir helt enkelt inte rosa på mig. Men detta... Uuuunderbart!

Kosta vad det kosta vill... Jag SKA ha i alla fall ett sånt här läppstift! Kostar 295 kr på Kicks.

Nähä, nu måste jag göra mig iordning.. Syster ska komma hit, och jag måste hinna duscha först...
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0