YSL Gloss Pur

Jag funderar seriöst över att köpa detta lipgloss. Jag har aldrig testat något från YSL tidigare. Det enda dyra märket jag fallit stenhårt för är Dior. Men sist jag var på A6 med Henke så gick vi in på Kicks. Minns inte varför, men något letade jag efter... Provade lite läppstift och gloss.

Henke drog fram ett lipgloss från YSL, och jag testade det. Jag blev sjukt impad.
Det kändes väldigt bra på läpparna. Nästan lite klistrigt, men absolut inte på ett negativt sätt. Utan snarare som om det verkligen satt där det satt. Efter flera timmar satt det fortfarande kvar. Även om jag haft glosset med mig så hade jag inte behövt bättra på.

Vill egentligen inte lägga massa pengar på en enda produkt, men varför inte?
Jag har jättesvårt att hitta läppstiftet/-glosset med stort L. Köper massa billiga som jag ändå slänger nästan direkt. Varför då inte köpa EN dyr produkt och hålla sig till den? Istället för att betala runt 100-150 kr om och om igen?
Tål att funderas på...

YSL Gloss Pur kostar 290 kr på Kicks och finns i 10 färger:


Jag testade Nr 1 Pure Nude. Eller var det nr 2 Pure Rose? Hmm...
Kommentarer
Lina

Åh, nr 6 eller 10 ska jag nog testa.. Tackar för tipset!

2011-04-28 @ 00:10:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0