OPI's Black Satin

Fick tyvärr inte så många bra bilder på det här lacket. Jag tänkte vara effektiv, så jag har Diva of Geneva på vänster hand och Black Satin på min högra hand. Och att fota med vänster hand blev rätt skakigt..

Hur som! Detta är också ett jättesnyggt lack! Mörkt grått som nästan blir svart. Precis som mina andra OPI-lack är detta ett skiftande skimrigt lack. 

Det finns några saker som verkligen imponerar med OPI's lack.
1. De täcker otroligt bra.
2. De är väldigt lätta att jobba med.
3. De torkar väldigt snabbt.
4. De har ett långt och hållbart resultat.

När vi var i storstaden och såg Blue Man Group hade jag med mig Black Satin. Fem minuter innan vi skulle iväg till konserten drog jag fram lacket och målade över det fula röda Royal Rajah Ruby. Torkade sjukt snabbt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0