Planer för nya kontoret

Vi bor ju i en 3a, och det andra sovrummet har en tendens att bli ett arbetsrum. Henke har sina datorer där och arbetar, och jag brukar ha min stationära dator i samma rum. Så blir det vart vi än flyttar. Och nu är inget undantag. Sovrum nr 2 har blivit ett arbetsrum. Men det är inte optimalt. Henke vill ha ett större höj- & sänkbart bort. Jag vill ha ett längre skrivbord där jag kan kombinera dator och sminkhörna. Just nu har vi varsitt litet VIKA skrivbord som mäter 120x60 cm. Där står även vår stora rottinggrupp som tidigare stått på balkongen. Här har vi ingen inglasad balkong, så då får möblerna stå i arbetsrummet.

Planerna nu är att byta ut skrivborden, sälja rottingmöblerna och köpa mer förvaring. När vi storshoppade på IKEA sist blev jag grymt inspirerad till att inreda arbetsrummet! Vi hittade skrivbord till Henke och ett dokumentskåp. Jag hittade en jätteskön arbetsstol. Jag vill ha en VIKA Alex hurts att ha allt smink i, istället för min verktygslåda. Jag vet att många har en Helmer, men jag haaatar den! Såå mycket man vill ha, och inte är det gratis. Så vi får ta det lite pö om pö!

Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0