Onsdagsmys

Igår var det min lediga dag, och som vanligt hade jag massor att göra. Jag och Henke åkte till A6 och in till city för att få tag på gardinbeslag, som tydligare är lättare sagt än gjort.. IKEA har numera inga vanliga beslag, utan en ful tjock klump att hänga gardinerna i. Fult.. Men Hemtex och Åhléns hade i alla fall! Jag satte ihop högskåpet till badrummet. Blev jättebra! Det var mycket djupare än jag trodde, så vi fick tänka om angående placeringen. Det blev lite mitt i, men jag tycker det blev bra =) Framåt kvällen vart man rätt trött, och det blev mest lite slötittande på serier med en filt i soffan. Och vad är soffmys utan Donna? Min lilla plutta <3


Trött vovve. Ligga hos matte är det bästa som finns!

Högskåpet står i mitten av rummet och döljer kattlådan ;)
I köket har vi äntligen fått upp första gardinen!
Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0