Nya frisyren!

Jag blir alltid så nöjd när jag lämnar min frisörs salong. Hon är så duktig! Vi kommer så himla bra överens, och jag litar alltid på att jag blir fin i håret, oavsett vad hon vill göra. Jag brukar ge henne fria händer. Nu har jag ju varit väldigt mörkhårig med lite röda slingor, men idag var vi överens om att det skulle bli rött igen. Hon tycker jag passar så himla bra i rött hår, så hon blir alltid glad när hon får leka med rött i mitt hår. Eftersom jag var så mörk sen tidigare så valde vi att bara ljusa upp det lite med två röda färger och lämna några enstaka mörka partier kvar. Så det är fortfarande ganska mörkt, men rött =) Jag är i alla fall supernöjd!
Kommentarer
mamma och pappa

Oj, vad fin du blev.Passar dig bra som tusan. Idag flyttar vi till Phuket. Ska bli kul.

Svar: Tack så mycket! =) Ha det så underbart i värmen!
Paivy

2013-01-26 @ 02:00:41


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0